Saturday, April 26, 2008

En lagom dag


Slutstadiet av förkylning men näsan är som en röd lykta. Gick med Elias till skolan och sedan till Parkway för att leta födelsedagspresenter. Sen gick vi hem och jag fick lite telefonsamtal undanstökade som har med min prisundersökning att göra.

Det är fredag, inget party ikväll, laddar inför festen imorgon som är SWEA:s jubileumsfest. Jag ska som jag säkert har nämnt redan ha en röd-och blommönstrad kinesisk klänning och till det svarta små sandaler, inköpta i Gallerian i Stockholm år 2002 samt en nyinköpt liten svart väska. Av min stilsäkra kompis har jag fått tipset att skor och väska ska matcha, de behöver dock inte ha samma färg som i klänningen. Jag har noll koll på sånt där.

Först är det barnkalas klockan fyra, vi har köpt ett pysselkit till födelsedagsbarnet. Sen blir det att rusa hem och slänga sig i duschen och sedan iväg. Det är fördrink vid halv sju och sedan råder drick så mycket du vill buffé i tre timmar. Sen blir det dans, det jag ser fram emot!

Söndagen lär bli tung men det får det ju vara värt. Provade min klänning nyss, med två portioner spagetti bolognese i magen såg jag gravid ut igen..usch.

Trevlig fredag!


No comments:

Post a Comment