Sunday, April 20, 2008

Ny blogg

Jag har bytt blogg. Varför det, ja, jag vet faktiskt inte. Men här är den nya bloggen, kommer väl i stort sett att se ut som den gamla.

Idag var det segt att gå upp, klockan tio över sju var båda barnen vakna så det var bara att kliva upp. Gummi gick runt och var ganska nöjd så fort hon fått sin mjölk och Elias satt och tittade på TV. Vi åt en lugn frukost och sedan somnade Gummi en stund så jag hann förbereda lunch. Efter det tog vi vår sedvanliga promenad till Parkway. Fast att gå dit på en söndag är stort misstag, men man lär sig aldrig... smockfullt! Vi köpte lite fikabröd och take away till kvällen, chicken rice. Gick hem och jag somnade en kort stund på soffan innan våra eftermiddagsgäster kom över och fikade. Sen ville killarna bada så vi satte oss vid poolen och pratade och Gummi lyckades somna.

Ikväll har vi ätit chicken rice, barnen var trötta och Gummi håller på att få tänder och är frustrerad. Hon går omkring med fingrarna i munnen hela tiden. Inte lätt att vara liten!

Imorgon är det dags för jobb igen, jag tar bussen till Holland Village så fort jag har lämnat Elias på skolan.

2 comments:

  1. Haha, hej Pia! Va kul att du bloggar också, hur länge har du gjort det?

    Kram
    Gunilla

    ReplyDelete
  2. Hörru, varför har du bytt blogg? Såvida det inte är för att få byta till ditt nya coola namn... ;) Du skulle ha bytt till wordpress där jag huserar, jag tycker det finns mycket fler mallar att välja mellan!

    Anyways, sorry att stumpan har ont av tänderna. Ge henne en kram och baci från mig!

    ReplyDelete