Thursday, May 1, 2008

Valborgsmässoafton


En bild på solnedgång över Angkor Wat. Senaste dagarna har varit hektiska. I tisdagskväll var vi bjudna till goda vänner på pizza och vin och senare på kvällen var jag på magdans! Det var en fantastisk föreställning på Victoria Theatre och efteråt gick vi till Clarke Quay och tog en drink.
Min prisundersökning går mot sitt slut, jag har några platser kvar jag och jag är i ärlighetens namn ganska less på den. På måndag ska allt vara klart, tack och lov! Jag knatade runt Orchard Road hela dagen och sedan var det dags för tandläkarbesök på eftermiddagen och sedan på kvällen var det tjejmiddag på Dempsey Road med fortsatt utgång till Movida. Vanligtvis är det ganska dött där på onsdagar då det är Ladies Night och man kan dansa fritt och slipper trängas, igår var det kaos, inte tänkte vi på att det är helgdag idag och alla är lediga. Kö till bar, kö till toa och kö in igen. Det var inget kul så vi gick hem vid halv två vilket passade mig för jag ville nog helst vara hemma och sova.
Idag på eftermiddagen har vi grillning för goda vänner, åtta vuxna och fem barn. Det blir trevligt, jag och Teresa var och storhandlade på förmiddagen och det mesta är klart. Funderar på om jag ska baka en kladdkaka.
Önskar alla en trevlig valborg och första maj!

No comments:

Post a Comment