Saturday, January 2, 2010

Happy New Year!

Happy New Year!!
We celebrated the new year at neighbours. Drinks, music and good friends, what more can you ask for?
Yesterday we went to Dubai Marine Resort & SPA and spent half an hour on the beach before it started raining and a heavy thunderstorm passed by. We actually saw how the top of Burj Dubai was struck by lightning!!!
After lunch and ice cream at the Mercato, we went home, had a nice and quiet BBQ dinner, watched a movie and went to bed! A good start of the new year!

1 comment:

  1. Hej!

    God fortsättning! Hur har ni det? Verkar som om ni har haft en mysig jul och nyår! Men du, vad är en Miami-handväska? :) Du får ta en bild på den så jag får se :P Själv använder jag typ aldrig handväskor om jag inte absolut måste :P Vad händer annars där borta, allt lugnt? Hur går det på jobbet? Här pluggas det för fullt och jag går en kurs nu inför provet som jag ska skriva. Tyvärr går provet nu och jag har bara läst halva kursen, resten ska jag läsa nu under 2010 så oddsen är ganska små att jag klarar provet men jag måste ju prova. Hoppas att allt är väl med er och att 2010 blir fint!

    Kram o ha en fin kväll!

    Susanne

    ReplyDelete