Wednesday, August 11, 2010

Off Orchard Road



















5 comments:

  1. Vackra bilder! Kul att få återuppleva mångfaldens Singapore när det bl.a avser arkitektur, färger mm.

    ReplyDelete
  2. Kan bara instämma i ovanstående kommentarer! Jag älskar att kika på byggnader av alla de slag när jag är ute och reser. Mail från mig kommer snart.

    ReplyDelete
  3. oj vilka färger. Jag tycker Katarina pâ Filipinernas bilder ocksâ är sâ färgstarka. Är Asien klatchigare än övriga världen mânne?

    ReplyDelete
  4. Katarina: Tack, ja det var harligt att fa komma tillbaka, var ju tva ar sen!

    Annai: Tack!!

    Rondellhunden: Vackra byggnader ar fascinerande och sager sa mycket i sig sjalva.

    Svensk chekchouka: Asien ar valdigt fargstarkt, de gamla traditionella husen ar i alla mojliga kulorer och det ar en frojd for ogat! Annars alskar jag de svenska fargerna om sommaren!

    ReplyDelete