Wednesday, August 18, 2010

Three more days...and they will be back!

Time flies when you are having fun... I must have had a lot of fun cause I haven't realized that it is past mid August!! August! What happened? And what have I been doing during these weeks? The Russian Grammar Workbook that I proudly bought for myself in Sweden two (!) months ago is still in its plastic wrapping paper, all those lonely evenings when I was going to rediscover the beauty of Russian grammar are...gone! All the espisodes of House I was going to watch, all the books I was going to read... Not a single photograph has turned into a nice canvas picture, I haven't even been bothered to select the right photo yet...
My gym sessions and boxing sessions did increase for the first week but now they have gone back to the normal twice a week. I have not discovered any new amazing recepies, I did travel to Singapore, which was fantastic. Not even the professional working side of me has been very active (working from home...). I went to the beach twice, only to realize that spending a day in the sun when the thermometer shows 46 is not only insane, it is actually dangerous. I need inspiration, I am bored. It is too quiet, too clean, too ME. I want the kids back! Three more days to go, can't wait.

6 comments:

  1. Ja, vart har tiden tagit vägen?!

    Så härligt när dom är tillbaka hemma i huset igen!

    å kanske det blir lumpia... förresten kan hon laga sinigang na hipon? min favo soppa, men det är inte något man i Cebu äter,, Kolla

    Kram...

    ReplyDelete
  2. Katarina: Teresa fyller dem med harlig kottfars-och gronsaksrora. Arligt talat ar Teresa inte sa bra pa filippinsk mat som ar mer fran Luzon, exempelvis sinigang, de mesta har hon lart sig har! Hon sager precis som du att maten pa Cebu ar annorlunda, mindre gronsaker. Men hon alskar lechun, det finns tyvarr inte har i Dubai!
    Ar det din L pa bild, hoppas det blir trevligt fodelsedagsfirande!
    Kram!

    ReplyDelete
  3. Själv skulle jag inleda de flesta dagar med en 30 min promenad....

    ASGARV!!! SOM OM JAG GJORT DET!

    Eller jag gjorde det den första veckan när jag var i Hälsingland hos mamma och pappa. Sen har jag skyllt på 1) för varmt 2) för regnigt 3) orkar inte - jag har ju semester!!!

    Jadu... Varför alla dessa planer? Men bra att du kom iväg till Singapore :D

    Ta hand om dig

    ReplyDelete
  4. Visst är det så att det är stor skillnad på maten i Luzon och Visayan, dvs Cebu området..

    Jag gillar inge vidare vår egna mat här, för mycket fett och olja...

    Jo, det är min L. på bilden!

    ReplyDelete
  5. värmen trâkar ut nâgot otroligt, det begränsar en till att sitta inne eller ligga i vattnet. Suck.
    Skönt att ungarna kommer tillbaka, och hoppas att du har vilat upp dig lite...
    kram

    ReplyDelete
  6. Då är nog barnen hemma nu! Härligt, jag förstår att du har längtat efter din familj.

    Jag fattar inte heller att augusti snart är slut. Men det är skönt att värmen förhoppningsvis inte har så långt kvar för i år ...

    Kram!

    ReplyDelete