Tuesday, November 23, 2010

Jag har fått en award!!

Snälla Annelie i Singapore har givit mig en award, tack snälla du!!! Som så många andra skriver så började det här med bloggandet mest som en grej för egen del, lite som dagbok fast på nätet och så även för att de där hemma ska kunna följa oss på ett enkelt sätt. Att dessutom få läsare och lära känna en massa intressanta, nya människor världen över, ja det är verkligen grädde på moset!!
Det finns miljoner intressanta bloggar där ute, jag har upptäckt en bråkdel, men läser dem regelbundet, de är faktiskt mitt kaffe på morgonen! Det första jag läser, förutom DN, är senaste inläggen bland mina "favoriter". Och ständigt upptäcker jag fler intressanta bloggar! Vill ge denna award vidare till:
Kattis på Filippinerna som genom sin blogg fått mig att bli väldigt ressugen!
Mia som med vackra bilder och text får en att tänka till, på ett bra sätt!
Marianne som börjat ett nytt äventyr i Sverige efter många år utomlands
Svensk Chekchouka som också fått mig ressugen

3 comments:

  1. Grattis till den blogg utmärkelsen som du fått från Singapore håll. Det är alltid intressant att läsa om din vardag där borta i Dubai men också följa med dig på dina resor, genom bloggen.

    Tack! Kul att jag kan väcka lite reslust hos dig, jag hoppas du kan förverkliga planen för våren, jag hoppas få vara med på ett hörn!

    Kram

    ReplyDelete
  2. âh tack!! Jag blir jätteglad!! Visst är det lustigt att man fäster sig vid bloggare och fâr känslan att det faktiskt handlar om bekanta efter att tag? Ibland kan jag berätta för nâgon om vad en kompis i dubai eller pâ filippinerna varit med om, utan att nämna att det faktiskt handlar om en blogg... Kram

    ReplyDelete
  3. Kul att läsa din blogg!
    mvh
    Fru Björnsson på ön Sri Lanka
    www.srilankainmyheart.blogg.se

    ReplyDelete