Wednesday, January 19, 2011

Kvällspyssel


Efter att ha gjort ett uppehåll med mina bilder och bildredigering i flera månader, ja över ett år faktiskt, så har jag återupptäckt tjusningen med att sitta och pyssla på kvällarna, lite som terapi faktiskt. Senaste experimentet är vykort, inget nytänkande alls, men en ny grej för mig!
Helgen står inför dörren, det är dags för SPA-kväll igen med tjejerna imorgon och på fredag ska jag och min kompis A ha dansparty med ungarna igen, alltid lika roligt! Elias ska på kalas och sleep over så honom lär man inte få se under resten av helgen. Maken återvänder tidigt imorgon efter en tredagars tur till Melbourne. Lite lyxigt att få ha honom hemma över helgen så jag tar tillfället i akt och släpar med karln till IKEA redan på fredag för inköp av hylla, spegel och lite krokar till vår lilla hall!

No comments:

Post a Comment