Thursday, February 24, 2011

Torsdagsvanor

Varje torsdag sa firar vi pa jobbet att det snart ar helg med att ga pa Starbucks. Eller en av oss gar och koper kaffe, lite vardagslyx! Dagen till ara har jag dessutom bestallt semlor, visste inte att det ens gick att fa har nere men en kompis tipsade mig och jag blev sjalaglad! Nu blir det semlor for hela kontoret till eftermiddagskaffet/teet, jag har skickat ut ett mail med en liten forklaring till vad fenomenet semlor egentligen ar och varfor vi ater dem.
Sma saker som lyser upp i vardagen! Och ikvall ar det karaoke med tjejerna fran jobbet!
Trevlig helg!

2 comments:

  1. Åh, vad jag längtar efter en semla nu.
    Få åka och kolla om de kommit till IKEA här.
    Ha en mysig kväll med tjejerna!

    ReplyDelete
  2. Men å va trevliga saker du har för dig! Semlor,, mmm. Jag var iväg ock köpte något som ska vara mjöl,, sedan torrjäst och socker, tänkte baka någon dag! Sedan blir nästa projket att försöka finna grejer så jag kan göra mandelmassan,, steg för steg,,

    Njut av kaffe och semlor!

    ReplyDelete