Friday, March 4, 2011

Jag och Celine


5 comments:

  1. Fin du är! Vi ser dig alldeles för sällan på bild, nästan glömt hur vacker du är.

    ReplyDelete
  2. Åh, vad roligt att få en bild av dig och din vän! Ni är fint kläda ser jag också.

    Ha en bra helg! Kram

    ReplyDelete
  3. Mia: Tack for din fina kommentar!!! Jag gillar ju inte att vara framfor kameran direkt!
    Kram!!

    Katarina: Tack! Ja, det ar min kollega/kompis som jag delade aventyret i Pakistan med! Det blev endel fniss och bilder nar vi stod och krangde pa oss vara pakistanska klader!
    Kram!

    ReplyDelete
  4. Vilken karisma- det lyser energi och livsglädje om dig!!! Härlig bild!! Kram

    ReplyDelete
  5. Svensk Chekchouka: Ah fina du! Tack for din kommentar! Den varmde i hjartat!
    Kram!

    ReplyDelete