Sunday, May 29, 2011

Helgen som gick

Ibland behover man inte gora sa mycket under en helg, den kanns anda perfekt. I torsdags var jobbganget och bowlade och det var valdigt roligt! Tyvarr akte vart lag ut forst men vi hejade pa de andra lagen, at pizza, pommes och sma smorgasar och hade allmant trevligt! Eferat blev det prisutdelning och jag fick en award "The Gutter Cleaner"...i form av en liten skrattpase som gapskrattar da man trycker pa den..! Ungarna hade valdigt roligt at detta pris! Pa kvallen kom var granne hem efter tva manaders bortvaro och vi valkomnade med tarta (hon hade fyllt ar under tiden) samt lite vin.
Fredagen och lordagen gick helt i familjens tecken. Vi at god lunch pa PF Chang's i Mirdif City Center och sedan grillade maken revbensspjall pa kvallen, mums! Sonen var med sin kompis C i Arabian Ranches och at middag dar.
Pa lordagen blev sonen medbjuden av samma kompis pa en familjekryssning med mat, bad och dryck. Han kom hem igar vid halvt tio, helt utslagen efter en jattetrevlig dag i solen! Jag, maken och Gummi begav oss till Ibn Battuta Mall och jag hittade ett par shorts. Vi at lunch, fikade och hade en mysig dag, bara vi tre. Pa kvallen gick maken och lade sig tidigt da en nattflygning vantade medan jag satt uppe tills sonen kom hem.
Ny arbetsveckan och konstaterande att det snart ar JUNI! Vilket betyder hemfard till Sverige om bara ett par veckor. Vart har det har halvaret tagit vagen undrar jag!!!!!

2 comments:

  1. Ni har haft en mysig helg låter det som. Men också full av aktiviteter.

    Jag håller med dig, vart hr tiden tagit vägen. Det är redan juni månad och betyder ju sommar för svenskarna. Jag ser fram emot att resa hemåt nästa vecka.

    Kram

    ReplyDelete
  2. Härligt låter det som ni haft! Familjehelger är underbart tycker jag! Sen att ni har så härligt med sol och värme allt som oftast är ju ett plus! När du varit hem till Sveirge så kom via Åland och så hoppar jag in i din resväska tillbaka! :-)

    ReplyDelete