Saturday, July 2, 2011

Afternoon tea Dubai Style!

Kompis A och jag är gräsänkor. Igår gjorde vi gemensam sak av vår ensamhet och det dukades upp till Afternoon Tea Anna style! Mozzarella med tomat, skagenröra, laxrullader med färskost, kex med brieost, bröd och så givetvis skumpa till det.
Efteråt satt vi mätta och glada i soffan och lyssnade på gamla avsnitt ur Hassan och skrattade så vi höll på att kikna.
Ibland behövs det inte mer för att livet ska känns fulländat. Tack A för en underbar eftermiddag!!!!

6 comments:

  1. Åhhhh, vad trevligt och gott!!!

    Ha de bra!

    ReplyDelete
  2. Vad mysigt ni hade! Ja, ibland behövs det inte mer...god mat & trevligt sällskap! När flyger du till Sverige?
    Kramar, Lisa

    ReplyDelete
  3. Katarina: Ja det var underbart gott och sa harligt avslappnat! Ibland behovs inte sa mycket!
    Kram!

    Lisa: Ja, det var en harlig eftermiddag/kvall! Jag aker hem den 19 aug och har en kvall i Stockholm med mina kompisar och sen upp till Norrland nagra dagar for att avsluta hemma i Kinna! Nar aker du hem?
    Kram!

    ReplyDelete
  4. Åh det lät ju sååå mysigt! Jag har en liknande kväll att se fram emot på onsdag, det ser jag fram emot!

    Kram

    ReplyDelete
  5. Åh, det såg verkligen smaskigt ut och tänk så lite som behövs för att man ska må bra. Vänner behövs verkligen vid sådana tillfällen!

    Tiden kommer att gå fort tills du få semester och åka hem till Sverige.
    När du kommer hem så finns det nog jättemånga kantareller i skogen tror jag.
    Kram på dig!

    ReplyDelete
  6. Varför får aldrig jag vara gräsänka???

    ReplyDelete