Thursday, September 22, 2011

Vad var det jag sa???

Vad var det jag sa??? Nu har min sa hett efterlangtade resa till Kyrgyzstan blivit uppskjuten en hel manad! Det enda positiva ar val att det ar battre tillgang pa hotell om en manad, tydligen var allt fullbokat. Hade ingen aning om att det var sa populart att resa till Bishkek!
Dock ar det nagra andra positiva aspekter: jag kan vara med pa sonens andra fotbollsuttagning pa onsdag. Det ar nu det galler, efter nasta onsdag far de reda pa om de blir uttagna eller inte. Jag alskar min lilla son men nagon Zlatan ar han inte. Han trodde inte att han skulle fa komma med men tyckte anda att det var roligt att prova. Och det ar ju helt ratt installning.
Helgen ar har, det ar torsdag och ikvall ska jag och en kompis ivag och se "Bodyguard" pa bio. Inte den gamla hederliga med Kevin och Whitney utan en Bollywoodfilm. Jag ar stor fan av Bollywoodfilmer. Vet inte varfor, misstanker att jag var indier i mitt tidigare liv. Indien fascinerar mig! Det ser jag mycket fram emot. I morgon ar det dags for pool party hos grannen. Det blir grillning och bad, lagom avslappnat! Sonen ska ga pa sitt forsta barnkalas for terminen, bowling med klassen, som borjar pa formiddagen sa det blir en fullpackad dag!
Pa lordagen vantar forsta boxningen efter min sverigesemester, det ska bli sa skont att komma igang igen!
Idag har jag agnat dagen at att besvara nagra otrevliga mail. Jag forstar inte varfor folk maste vara otrevliga. Vad tjanar man pa det?? Nu ar det gjort i alla fall, skont att fa rensat undan infor helgen!

3 comments:

  1. Näää, mina inlägg på blogger försvinner..

    Jag gör ett nytt försök.

    Kul med bio och grillkväll. Du verkar ha många aktiviteter på G. så resan kan kanske vänta lite.

    Åh,, alla kan ju inte bli zlatan, men så länge de gillar va de gör, så är det roligt..

    Kram

    ReplyDelete
  2. Oj, vad gör man där? Vi är lite sugna på att resa till Kazakstan... har du varit där?
    http://www.freedomtravel.se/2011/09/vad-vet-du-om-kazakstan/

    ReplyDelete
  3. Katarina: Jag tror Blogger har andrat sin layout, kanske darfor? Bra att du inte ger upp :)!
    Bion blev till restaurangkvall da filmen vi skulle se hade slutat visas! Snopet men sa kan det ga.
    Hoppas du mar battre nu!!!
    Kram!

    Freedomtravel: Har skrivit ett inlagg pa din blogg. Har bara varit i Uzbekistan men alskade det landet. Samarkand och Bukhara, fantastiska stader!
    Kram!

    ReplyDelete