Tuesday, October 25, 2011

Tack!!!

Tack alla fina som kommenterat mitt forra inlagg! Det ar sa fantastiskt att lasa uppmuntrande kommentarer och mail! Jag kanner mig sa tacksam!
Som flera sa mycket riktigt markt sa har det pagatt en langre tid. Jag har i alla fall bestamt mig for att saga ifran, konstruktiv kritik tar jag sjalvklart men inga ogrundande pahopp. Sa pa torsdag ska jag prata med var HR Director. Sen far vi val se vad som hander. Det kandes i alla fall bra att visa var gransen gar.
Denna veckan har borjat hektiskt, vi samlades en grupptjejer i vart compound i sondags och spelade Bunko. Ett spel som tydligen ar vanligt i USA. Man sitter fyra personer runt tre olika bord. Tre tarningar ska slas och forst spelar man om ettor och sedan tvaor osv upp till sexor. Paminde lite om yatzy fast anda inte. Roligt var det och vi drack vin till och pratade. Igar var det dags for SPA igen hos grannen, ocksa det med vin och snacks (ja, jag vet, ibland tycks det som att jag inte gor annat an dricker vin) och ikvall ar det sushibuffet med basta kompisen som snart aker tillbaka till Sverige efter nagra mysiga veckor har i Dubai!
Nar jobbet kanns trogt sa ar det harligt att veta att man har fina vanner runt omkring sig!

1 comment: