Saturday, December 31, 2011

Gott slut och ett gott nytt 2012 onskas alla!

Sa har arets sista dag startade jag med ett Body Pump pass! Ah vad det kandes skont och det ar definitivt nagot jag ska bli battre pa, att halla igang min traning. Kanner hur pigg jag blir och mar sa mycket battre!
Efter traning sa blev det snabbtur till affaren tillsammans med en miljon andra manniskor. Stotte pa grannar och vanner sa det blev en trevlig liten tur! Hann aven med en pedikyr!
Kvallen tillbringar vi hos grannar, samma grannar vi firade jul och juldag med. Det blir vin, bubbel och cocktails, dans och sedan skumpa uppe pa sandkullen utanfor vart compound dar vi ska beskada fyrverkerierna fran Global Village, Burj Khalifa, Atlantis, Burj Al Arab och Dubai Marina. En perfekt plats!
Infor nasta ar ska jag vara arligare mot mig sjalv. Ska tanka efter lite mer, behover jag det har? Vill jag det har? Vaga saga nej ibland, inte kompromissa med mig sjalv nar man inte borde.
Jobbmassigt hoppas jag pa forandringar, jag har lagt ut lite krokar sa vi far se vad som hander.
Jag och maken har ocksa bestamt att sla ett mer aktivt slag for GI-metoden. Mer gronsaker och kott, mindre kolhydrater. Jag som ar en stor fan av kolhydrater kommer att fa kampa, men jag kanner mig motiverad!
Onskar er alla dar ute en underbar nyarsafton och ett fantastiskt nytt ar!

4 comments:

  1. Gott Nytt År! Vi hörs!,,,,,,kram

    ReplyDelete
  2. Vad trevligt det later! Älskar fyrverkerier! Önskar dig & familjen ett gott slut & ett gott nytt ar! Ma 2012 ga i förändringarnas tecken & bringa ett nytt jobb.
    Kramar, Lisa

    ReplyDelete
  3. Ett riktigt fint 2012 hoppas jag att ni får! Förändringar som är positiva önskar även jag inför detta nya året. :-)
    Kram!!!

    ReplyDelete