Saturday, January 14, 2012

Jag har fatt en award!

Jag har fatt en award av min kara bloggvan Katarina i Malaysia! Tack Katarina!!!
Nar man fatt denna award ska man gora foljande:
Tacka den personen man fått den av samt länka till den personen.
Man ska skicka den vidare till fem bloggar som har mindre än 200 följare och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
Jag haller med Kattis om att det ar valdigt svart att valja ut fem bloggar bland alla fantastiska som finns sa jag ger denna award till alla er bloggare dar ute!
Mitt bloggande tog fart da vi flyttade till Singapore, forst var det pa svenska och sedan engelska for att sedan aterga till svenskan. For mig var det i forsta hand ett satt att ge vanner och bekanta darhemma en uppdatering utan att behova skicka massmail. Enklare att uppdatera och lite mer personligt. Sedan blev det ett utmarkt forum att hitta andra bloggvanner, nagot som jag uppskattar jattemycket. Det ar sa fantastiskt att man kan sitta och lasa om folk pa andra sidan jordklotet, deras vardagsbestyr, gladjeamnen, frustrationer, resor, matrecept. Bloggen har gett mig sa otroligt mycket! Och standigt traffar man pa nya fantastiska bloggar!

2 comments:

  1. Du är värd den! Jag gillar den skarpt och har dig på min blogglista för att inte missa något ;) Ha en bra dag! Kram

    ReplyDelete
  2. Fourmum: Tack vad gullig du ar! Jag har lagt till dig ocksa for att halla mig up to date!
    Kram!

    ReplyDelete