Sunday, April 8, 2012

Ernst & Young Entrepreneur of the Year Award

Vart foretag har blivit nominerade i den prestigefyllda tavlingen Ernst and Young Entrepreneur of the Year. Ceremonin halls under en galamiddag pa Grand Hyatt i Dubai och jag har blivit medbjuden tillsammans med chefen och ovriga i managment! Det ska ju bli otroligt spannande och nu ar jag en smula nervos over hur man egentligen ska se ut. Dress code ar black tie och var CFO har annonserat att han ska ha tuxedo pa sig. Det lutar att jag bar samma klanning som pa EPC-balen (antar att det inte finns nagra piloter bland entreprenorerna hahaha!) men vet inte hur jag ska gora med min nyfargade kalufs. Chefen har gett oss lov att ga tidigare fran jobbet sa det vore ju synd att inte ta tilfallet i akt och snofsa till sig igen! Min biljett inbjuder mig och min make/maka men jag har valt att ta med vaninnan/kollegan T istallet, blir ju sa mycket roligare da! T ska formodligen ocksa ha samma klanning som pa EPC-balen. Nu ar det bara att halla tummarna att vart foretag, RA International med chefen Soraya Narfeldt i spetsen vinner!

7 comments:

  1. Å så roligt!!! Både med nomineringen oh med festligheterna! :-)
    Håller en tumme för att ni ska vinna också!
    kramar!

    ReplyDelete
  2. Vad kul att ditt företag har blivit nominerat och härligt att fa klä upp sig igen! Haller ocksa tummarna...
    Kramar, Lisa

    ReplyDelete
  3. Grattis! Du blir ju värsta galadrottningen! Kram!

    ReplyDelete
  4. Coolt! Hoppas ni vinner! Vilket fall som helst får ni nog en rolig kväll!

    ReplyDelete
  5. Alltid kul med fest och alltid svårt med klädsel, speciellt i internationella sammanhang tycker jag!

    ReplyDelete
  6. Åhhh, så roligt och grattis till en fin utnämning! Kram

    ReplyDelete
  7. Jag tycker svinryggar eller en fransk chignon är himla snyggt. Enkelt, klassiskt och alltid rätt.

    Hoppas ni tar hem priset!

    ReplyDelete