Wednesday, April 18, 2012

Min chef- Soraya Narfeldt

Mycket kan man saga om min chef (endel kanske redan sagt har i bloggen..hrm...) men konventionell ar hon inte. Galna ideer, impulsiv och oradd, jag haller inte alltid med om hennes satt att gora affarer men jag respekterar och beundrar henne anda, en stark kvinna i en ganska mansdominerad industri i forna krigshardar. Idag publicerades en intervju med Soraya i Gulf News, se lank nedan!
http://gulfnews.com/business/construction/weaving-profits-out-of-the-world-s-trouble-spots-1.1009824

4 comments:

  1. Pia Tack. Här får man en inblick vad ni gör. hon är säkert mycket modig, tuff och viker inte i varje hörn så lätt, men det är beundransvärt att orka driva och vilja driva företag i desa regioner.

    Kram

    ReplyDelete
  2. Kul också att du har en kvinnlig chef! Men det är väl mina fördomar som talar, jag går omkring och tänker att det inte är så vanligt i de regionerna. Jag menar, det är ju inte så vanligt här hemma så.. :)

    ReplyDelete
  3. Katarina: Ja det ar en tuff kvinna och jag beundrar henne aven om jag inte alla ganger haller med henne!
    Kram!

    Mia: Det ar valdigt ovanligt med en kvinnlig chef och dessutom icke-emirati. Hon ar otroligt tuff och rads ingenting, man kan inte lata bli att beundra henne!
    Kram!

    ReplyDelete
  4. Så skönt med en bra chef. Det är viktigt med en stark ledare. Även om man har olika synpunkter - vilket kan berika och förstärka, i företaget. Och extra kul att hon är kvinna!

    ReplyDelete