Tuesday, May 22, 2012

En utmaning fran Annelie i Singapore!

Jag har fatt en utmaning av Annelie i Singapore! Man ska besvara dessa 11 fragor och sedan hitta pa 11 nya fragor och skicka till 11 nya personer!


1. Vad gör du helst en fredagskväll?
Hos oss ar torsdagen fredag (i UAE ar arbetsveckan fran sondag till torsdag). Da sitter jag helst och tar ett glas vin eller flera med mina grannar,ev. en spontan grillning. Oftast ar jag sa trott att det racker att vara hemma och umgas med vanner.

2. Bästa filmen du sett i år?
Har bara sett "Mission Impossible: Ghost protocol" pa bio i ar sa det far val bli den.. men jag gillade att se Mikael Nyqvist som svensk skurk!

3. Vilken grönsak är underskattad?
Kalroten!

4. Vad ville du bli när du var barn?
Sjukskoterska

5. Vilken är din favoritmusik just nu?
Det beror lite pa humor men jag lyssnar mest pa radion nar jag kor till jobbet. Khaled har alltid varit en favorit.

6. Läser du eller lyssna du på någon bok du kan rekommendera?
Absolut! Laser sista delen i triologin "The Hunger Games" av Suzanne Collins. Kan jag verkligen rekommendera! (tack vare Saltistjejens tips!)

7. Om du fick bli av med en tråkig vardagssyssla vilken skulle du välja?
Plocka upp efter ungarna.

8. Vilken person skulle du vilja träffa över en lunchmåltid om du fick välja?
Oj da, det var ju hemskt svart, Hillary Clinton tror jag.

9. Om du fick äta vad som helst idag vad skulle du beställa?
Det skulle nog bli rotmos och kottkorv

10. Vart drömmer du om att resa?
Manga olika stallen, men Turkiet vill jag garna besoka igen samt Mauritius.

11. Vart går nästa semesterresa?
Till Bangkok (imorgon) med tjejerna!

11 nya fragor:

1. Vilket ar ditt favoritplagg?

2. Har du en matratt som du lagar extra bra, som ar din specialitet?

3. Varsta semesterresan?

4. Om du fick lara dig ett sprak till, vilket skulle det vara?

5. Vilken historisk person skulle du helst vara?

6. Under vilken tidsepok hade du helst levt?

7. Favoritstad i Sverige?

8. Favoritstad utomlands?

9. Basta musikalbumet nagonsin?

10. Person du beundrar?

11. Drombil?

Nu ar jag trakig som vanligt och skickar inte till nagon speciell utan vem som helst som laser ar valkommen att ta sig an denna utmaning!!!!

No comments:

Post a Comment