Wednesday, May 30, 2012

Vad hande med Pyris??

Pyris ar smeknamnet som Elias haft sedan han var en vecka gammal. Det passade sa bra pa honom, lille Pyris. Nu kanns det dock som att han vuxit ifran sitt smeknamn, stora grabben. Har poserar han i ny skjorta som mormor skickat ner!
Nedan ar bilder pa Joli i nya shorts och linne, ocksa de fran mormor! Ett paket med fina klader samt lite svenskt godis (varav halften blev uppatet av Elaka Mamman pa jobbet...) nadde oss haromdagen och sa har fina blev barnen! I paketet fanns aven kort fran morfar! Tack mormor och morfar!!!

7 comments:

  1. De börjar bli stora nu,, så jag tror att det där namnet lilla Pyris får passera.

    Roligt med paket och mindra roligt kanske att mamma åt upp godiset!

    Kram

    ReplyDelete
  2. Hahaha, jag berattade inte ens for ungarna vad som redan funnits i godispasen (fast generos som jag ar sa sparade jag ett gang klubbor :))!
    Kram!

    ReplyDelete
  3. Ååå vad fina de är! och Stora!!! :-)
    Hahahaaa jag garvar åt Elaka mammans glupskhet!! ;-)
    KRAM!

    ReplyDelete
  4. Just hoooow much did you eat? Å dessutom var snäll och informerade dem vad som fanns i? Du är inte släkt med häxan Surtant va? Jag tror jag dör av skratt!!! :-)

    ReplyDelete
  5. Karlavagnen: Ah det var nog bara ett par tablettaskar som slank ner lagom till trekaffet! Jag undanholl skickligt sanningen for ungarna och visade bara pasen med klubbor, the Evil Mum heheheehe!

    ReplyDelete
  6. haha, bra jobbat mamman ;) Jo det är ju på det växande barnen man ser att tiden går. Själv åldras man ju inte ;) Kram!

    ReplyDelete
  7. Vad stora dina barn har blivit!!! Du är härlig du...snaskar godis pa jobbet ;-)
    Kramar, Lisa

    ReplyDelete