Thursday, July 19, 2012

Dags att packa vaskan igen

Landade imorse vid femtiden och kom hem rodogd och trott. Efter en liten power nap akte jag till jobbet (dar jag fortfarande sitter, och bloggar hahahaha!). Plockar undan papper och uppdaterar mina filer, gar igenom nagra hogar. Tanker inte stanna lange till utan bara roja undan det mesta.
Imorgon aker vi till Munchen och lilla orten Inning. Vi hyr bil pa flygplatsen och forhoppningsvis ska jag val hitta dit. Pa lordag moter vara grannar och vanner upp, de har bott pa en gard i en vecka i narheten av Herrsching. Det blir sightseeing, god mat och avkoppling som star pa schemat och det ska bli skont. Jag kanner mig trott, jag ser fram emot att fa umgas med barnen. Maken jobbar over helgen sa han stannar hemma men snart aker vi alla fyra till USA tillsammans. Det ser vi verkligen fram emot!

9 comments:

  1. Oj vilket hektiskt schema ni har! Låter himla fint med avkoppling nu. Vart i USA ska ni och bur länge stannar ni här? Det har jag nog missat (om du skrivit om det tidigare).
    Kram och Sköt om dig nu!!

    ReplyDelete
  2. Låter hektiskt men som att ni har trevliga sommarplaner. Ha det så fint!

    ReplyDelete
  3. Då får jag väl säga Välkommen hem och Trevlig resa! :)

    ReplyDelete
  4. Tack alla! Det bar av till Seattle och Montana i tva veckor. Fiske, rafting och vandring star pa programmet och jag ser verkligen fram emot det!

    ReplyDelete
  5. Det låter jättehärligt! Ha en jättebra resa och en härlig semester!

    ReplyDelete
  6. Hej!

    Glömde ju svara på dina frågor när jag svarade i posten under :P

    Jodå, vi är i Spanien en hel del men jag vet inte, känner att jag skulle vilja bo någon annanstans, ge barnen en internationell uppväxt precis som vi fick :)

    Vi har lite planer som vi funderar på men inget är klart än!

    Än så länge njuter vi av värmen i Spanien :)

    Kram o ha det härligt i USA! :)

    Susanne

    ReplyDelete
  7. Häftigt schema men jag ror mig veta att du gillar tempo! Ha de gott och njut på med alla dina resor! Kram

    ReplyDelete
  8. Munchen som i Tyskland? Låter som omväxlande resmål ;) Kul att se dina bilder från Mogadishu, inte så ofta man ser bilder därifrån.. Men man påminns av verkligheten av säkerhetsvästen..Ha det så bra! Kram!

    ReplyDelete
  9. Åh ni kommer nog få härligt. Ha en skön resa!!

    ReplyDelete