Wednesday, October 2, 2013

My new haven

The new desk

My collection of mini perfumes

Lolita Lempicka, one of my favourites in the middle



Bracelets
Glass bowl from IKEA
I mentioned a few weeks ago that I purchased a new desk. Or, it 's not new, but new to me. And I love it. This is my blog haven, where I can sit and peacefully write my blog posts.
I found the cutest glass bowl at IKEA. It reminds me of one of those old bowls that my Grandma used to have, filled with candy.
The little silver tray was a bargain at Home Centre and fitted all my mini perfume bottles perfectly.

8 comments:

  1. Jag längar också efter någonstans att sitta, just nu har vi inte ens ett köksbord!!

    ReplyDelete
  2. Vilka söta små flaskor.
    IKEA - de ska till och öppna här i Borlänge den 25/10 och jag längtar verkligen. Kommer nog att springa dit alldeles för ofta ;)
    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gillar verkligen de sma flaskorna!
      Vad trevligt med en ny IKEA- butik! Det ar alltid lika trevligt att ga runt dar och titta (och handla)!
      Kram!

      Delete
  3. Vilken vacker skål:) jag beklagar verkligen din fars bortgång det är sjukt tufft när närstående slits bort från en...som om allt förändras på en sekund. Tack iaf för fina ord om min far förra veckan..det värmde i kylan.

    Im now back from a WONDERFUL vacation in France, we lived outside Antibes city, with a looong beach nearby the hotel. If you havent been there I must recomend you to do so:) you can see pics from our fab. trip on Monday.

    Have a lovely week dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Maria!! Ja, jag vet vad du gar igenom, det ar jobbigt!
      Har kollat in dina bilder, ser helt underbart ut! Annu ett resmal som jag vill besoka!
      Kram!

      Delete
  4. Dejlige billeder :-) og sikke nogle super, super søde parfumeflasker. Pynter så fint. Måske jeg også skulle prøve det.
    Há en dejlig uge.
    Kram Jeanette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack!!! Jag alskar de dar sma parfymflaskorna och fick iden att satta dem pa ett fint fat fran en tidskrift, ser sa trevligt ut!
      Kram!!!

      Delete