Tuesday, January 7, 2014

Assignment no 2

We still haven't seen the results from assignment no 1, which may be a good thing... No news are good news... And assignment no 2 is due on Friday. I have so far managed to scribble down 500 words. I think I know what I'll be doing tonight, and tomorrow night...
The weather is cold and windy so no outdoor tabata exercise for me. I will sign myself up for a spinning class tomorrow, just to make sure I can't bail out.
Lots of work to do, meetings, so it is a busy week. On Thursday we are invited to a friend's house for a BBQ and on Friday I'm meeting up with Russian friend A for dinner at the Madinat.
Well, see you all in a couple of days, when the assignment has been submitted....

10 comments:

  1. Good luck! I'm sure you'll do a great job!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Lycka till, jag tror du fixar det galant! När du är klar finns det all anledning att fira!! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack vannen! Du ar da for snall! Och oavsett hur det gar sa ska det firas! xx

      Delete
  3. Fullt upp där!
    Spinning har jag bara testat en gang för evigheter sen och jag tyckte inte det var speciellt kul, men manga älskar ju det. Kanske ska jag ge det en chans till?
    Lycka till med assignment!
    Kramar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja har kor det igang pa hogvaxel! Spinning ar roligt men jag trottnar om jag bara haller pa med det sa brukar varva med tabata (intervalltraning). Nu ar det lite kallt ute och traningen ar utomhus sa jag valde bort det plus att jag fatt ont I axeln efter nyarsaftons eskapader. Men med ratt musik och tranare sa ar spinning roligt! Kan rekommendera det, men aven tabata som ar min absoluta favorittraning (vid sidan om boxning da). Kram!

      Delete
  4. Krydser fingre for dig og håber du får en helt fantastisk dejlig afslappet weekend. Det lyder som om du FORTJENER det :-)
    Kram Jeanette

    ReplyDelete